115er polini

hallo leute

wollte mal wissen wieviel leistung man aus nem 115er polini herausquetschen kann…dacht mit überarbeitung usw.

[:bounce:]

schau mal auf der homepage von Polini nach, da ist ein Leitungsdiagramm von diesem Zylinder!!

[:bounce:] GrUsS MaRi [:bounce:]

@ Webbefan

dr v5b3t isch akoleg fo mir ins isch gleich ob men mit an 130 mear power hot! mir welln ausn kurzhub olls auser holn!!!

miar hengen also i und kollegn hengen zu 95 % jedn 130 fohrer bon inz do!!!

VESPA RULEZ

FEIRI SOGS IMENE HOLT DAS MIR UANFOCH NIT LONGHUB FOHRN WELLN!!!

VESPA RULEZ

hoi.

kauf dier doch nen 130 polini, nor hosch mehr power als mit nem 115.
und mausn tian di di carpf mit an 130 gleich as wiea mit an 115.
[:drink:]

zearsch muas i epps klorstelln des mit der spacial bin nit i sondern mein bruadr gwesn er hot infahl mit mein noumen gschribm!
logisch des wor a bissl ibertribm obr hel isch jo figge insre tropln sein perfekt überorbetet!

du hosch recht bon inz verstian die 130 fohrer nit viel bis auf uan und der hel isch holbwegs…

VESPA RULEZ

webbefan dr tholer isch mein bruadr und wos i hem untr sein noumen ini gschrieben hon hel hon i drin!!!
und miar hoben nit sou viele 130er fohrer do umr ba ins sein mear scooter umr obr di sel gian a nit bsunderlich schnell.

[:drink:] [:drink:]

@tholer

naja…[:shock2:]

V5b3t=feiri ist ein guter freund von mir ich hab nur in unseren südtirolerisch dialekt geschrieben!

VESPA RULEZ

also

@tholer

sell glab i nor eher wieaniger, dass eis zu 95% jedn 130 stopft.
wia schnnell geat nor deine veps? 120??
du hosch jo mol gschriebm, dass du an 100er odr 115 hosch, 19 versager, 3,00 übersetzung und gfrästn block, obr glabm tui is nit, dass du sem bn enk in vinschgau foscht olle 130 hängsch, sem miasn dei mitn 130 schun gor nicht vn frisiern vrstian.
es isch schun möglich, mit an 100er odr 115 an 130 zu hängen, obr sem lai
wenn dein kurzhuber MAXIMAL bearbeitet isch

oder du hosch NOS
nor geats vielleicht a.[:drink:]

ja das kenn ich schon.
aber da muss doch noch mehr gehen.
hat niemand erfahrungen mit dem zylinder.

achja und hat jemand noch einige daten vom 112er malossi. (nicht der DA)

[:bounce:]